تاریخ : 1400/08/18 - 22:41

دزفول- نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش مجازات مال‌خرها و تشدید برخوردهای قانونی با آنها تأکید کرد.

بازدیدها: 3

لزوم افزایش مجازات مال‌خرها / برخوردها تشدید شود

دزفول- نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش مجازات مال‌خرها و تشدید برخوردهای قانونی با آنها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد آوایی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان‌های سابق و جدید دزفول که در سالن همایش‌های شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: در قانون یکسری محدودیت‌های دست و پاگیر وجود دارد اما با تمام این محدودیت‌ها لازم است که برخورد با مال‌خرها و میزان مجازات آنها تشدید شود.

وی افزود: مال‌خر می‌داند جنسی که خریداری می‌کند، سرقتی است که اگر برخورد با مال‌خر تشدید شود، جنس سرقتی روی دست سارق می‌ماند.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به‌زودی جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با رئیس دستگاه قضائی برگزار خواهد شد و قطعاً این امر مهم را در این جلسه مطرح خواهم کرد از سویی انتظار دارم که قضات شهرستان دزفول در این زمینه بیش‌ازپیش فعال باشند.

آوایی در ادامه با قدردانی از زحمات «محمدی خباز» دادستان سابق دزفول، شجاعت در کار را از خصلت‌های ارزشمند وی برشمرد و خبر داد: با برگزاری جلسات مختلف با مسئولان کشوری پیگیری‌های لازم را در زمینه تأمین امکانات و نیروهای دادگستری، دادسرا و نیروی انتظامی دزفول انجام خواهم داد.

وی برای «مهدی آماده» دادستان جدید دزفول آرزوی موفقیت کرد و گفت: برای تأمین امنیت شهرستان نباید صرفاً به نیروی انتظامی اکتفا کرد بلکه این امر مهم با همدلی و تعامل تمام دستگاه‌های متولی محقق خواهد شد.

کد خبر

Untitled Document