تاریخ : 1402/02/06 - 5:19

بازدیدها: ۲  کد خبر : ۱۲۸۰۶۴ ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ – ۲۰:۴۴ دیدارهای مردمی رئیس جمهور در شهرهای اندیمشک، اهواز و […]

بازدیدها: 2

 

کد خبر : ۱۲۸۰۶۴
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ – ۲۰:۴۴

دیدارهای مردمی رئیس جمهور در شهرهای اندیمشک، اهواز و شادگان انجام می شود/ احتمال برکناری برخی مدیران کم کار استان
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از جزئیات دومین سفر رییس جمهور و هیئت همراه به خوزستان خبر داد.

به گزارش تابا؛ عبدالله افرازه شهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصز سه شنبه در راستای سفر ریاست جمهوری و معاونانش برگزار شد؛گفت: صبح پنجشنبه رئیس جمهور از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان می شود و در جشن احیا کارگاه های احیا شده دزفول شرکت خواهد کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد:رییس جمهور همچنین پس از افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک و ۷۰ کیلومتر از پروژه مهم دو خطه کردن اهواز اندیمشک با مردم دیدار خواهد کرد.

سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان تصریح کرد: رئیس جمهور پس از شوش در سازمان آب و برق حضور پیدا می‌کند و پس از آن ساعت ۱۷ با مردم اهواز در مصلی امام خمینی دیدار و در ادامه پس از نماز با سران طوایف، بزرگان و متنفذان عشایر دیدار خواهد کرد.

شهاوند در خصوص جزئیات روز دوم سفر ریاست جمهوری؛ گفت: رئیس جمهور صبح روز جمعه برای افتتاح پالایشگاه گاز به شهرستان هویزه می رود و پس از آن، ساعت ۱۰صبح در شهرستان شادگان با مردم دیدار خواهد کرد.

وی ادامه داد: رییس جمهور در ادامه در مرکز استان، با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی، فعالان فرهنگی و در نهایت نشست خبری با اصحاب رسانه را خواهد داشت.

سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان با اعلام اینکه حدود ۱۱ وزیر و سه معاون، رییس جمهور را همراهی خواهند کرد؛ تصریح کرد: وزرا باتوجه به مسائل و مشکلاتی هر شهرستان در آن جا حضور پیدا می‌کنند و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو خواهند کرد.

شهاوند به سوء مدیریت ها و احتمال برکناری برخی مدیران در استان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین موضوعات مدنظر استاندار خوزستان در بررسی‌های انجام شده، نظارت بر عملکرد مدیران و اجرای پروژه های مصوب سفر قبلی است. بنابراین احتمال برکناری برخی مدیران استان که در حوزه فعالیت خود کم کار بودند بعد از سفر رییس جمهور بسیار زیاد است.

به گفته سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان، دیدارهای مردمی رئیس جمهور در شهرهای اندیمشک، اهواز و شادگان انجام می شود.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document