شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

  • نوشته‌های تازه

  • آخرین دیدگاه‌ها

    • بایگانی‌ها

    • دسته‌ها

    • اطلاعات

    • تاریخ : 1402/08/17 - 1:41

      بازدیدها: ۰ جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، گفت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران بخصوص آمریکا و متحدانش با انواع تهدید […]

      بازدیدها: 0

      جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، گفت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران بخصوص آمریکا و متحدانش با انواع تهدید ها در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به این نظام مقدس هستند لذا ضرورت دارد ما در تمامی زمینه‌ها آمادگی خود را کسب کنیم.
      کد خبر: ۹۳۸۶۲۸۲

      |

      ۰۹ آبان ۱۴۰۰ – ۱۱:۱۶

      سید عطااله موسوی» در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی که به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی و هفته پدافند غیرعامل، گفت: پدافند غیرعامل عبارت است از هرگونه اقدام غیرمسلحانه در برابر تهدیدات دشمن که آسیب‌پذیری‌های ما را به حداقل برساند.

      جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اينکه ظالمان و مستکبران در دوران دفاع مقدس، مدارس را بمباران کردند، افزود: تجربه ثابت کرده همیشه در طول تاریخ جنگ و تهدید نظامی مستکبران علیه کشورها بوده و ما باید این آمادگی را همواره داشته باشیم و بستری فراهم کنیم تا در مواقع بحران بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

      وی با اشاره به اینکه امروز هر چه که امنیت و آرامش داریم مرهون خون شهدا هستیم اذعان کرد: ما در هشت سال جنگ تحمیلی، ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌ایم.

      موسوی با بیان اينکه تهدیدات امروز شاید نظامی نباشند اما همه کشورها از جنبه‌های مختلف تهدید می‌شوند تصریح کرد: دشمنان زورگوی ایران مانند آمریکا و متحدانش علیه ما به انواع مختلف تهدید ایجاد می‌کنند و در حال برنامه‌ریزی برای دشمنی هستند که ضرورت دارد ما در تمامی زمینه‌ها آمادگی خود را کسب کنیم.

      وی عنوان کرد: در روزهای اخیر مسئله سایبری که برای فضای هوشمند سوخت اتفاق افتاد و هنوز هم به صورت کامل رفع نشده را دیدیم که این نمونه‌ای است که نشان می‌دهد ما باید در هر حالی آمادگی خود را به منظور مقابله با هرگونه تهدید و حرکتی از سوی دشمن داشته باشیم.

       

      جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: ضرورت دارد اقدامات لازم صورت گیرد و دانش‌آموزان در مدارس با شیوه‌های مقابله با تهدیدات آشنا شوند تا شاهد آسیب‌پذیری کمتری باشیم.

       

      روح‌الله صادقی مدیر آموزش و پرورش اندیمشک نیز در ادامه به بیان مطالبی در رابطه با زنگ استکبارستیزی، هفته بسیج دانش‌آموزی و پدافند غیرعامل پرداخت

      بیژن-سلطانی-زاده-
      بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده در کلاس سواد رسانه ای که صبح امروز برگزار شد، افزود: این تغییرات اگرچه، در جهت مثبت و سازنده بوده، اما آسیب هایی را نیز به بار آورده است که یکی از مهمترین این آسیب ها ، از بین رفتن بنیان خانواده است. وی گفت: در نهایت میبینیم که، این فناوری ها از یکسو به بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها کمک کرده، اما در برخی مواردی نیز خود عامل ایجاد ناهنجاریها در سطح خانواده بوده است. سلطانی زاده افزود: به نوعی که در بسیاری از موارد ، چنین رسانه هایی را موجب از بین رفتن خانواده در جامعه قلمداد کرده اند. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: اما از آنجا که خانواده مهمترین رکن جامعه است و محوریترین بحثهای برنامه سازی در رسانه ملی است و مهمترین نقش را در تربیت فرزندان به عهده دارد. وی تصریح کرد: لذا داشتن مطالعات و مهارتهای لازم در زمینه بهرهمندی از پیامهای رسانهای و فناوریها میتواند استفاده ما را از رسانهها مؤثرتر، پویاتر و لذتبخش تر کند. سلطانی زاده گفت: تا به راحتی تحت تأثیر ارزشهای ارتقا و ایدئولوژیهای خاص رسانه قرار نگیریم، بنابراین مادامی که شکاف میان اقلیتهای کنترل کننده ارتباط و عامه مردم که در معرض تأثیر آن قرار دارند، رو به افزایش است نیاز به مبادله دانش و بالا بردن سطح آگاهی در خصوص استفاده از پیامهای رسانهای، سنجیده و هدفمند ضروری میگردد. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، افزود:‌ اینجا است که سواد رسانهای به عنوان یکی از مهمترین پدیدههای عصر اطاعات ظهور میکند تا به مخاطب کمک کند سطح اطالعات و دانش خود را باال برده و سعی کند از سر عادت و صرفا برای سرگرمی و تفریح از رسانه ها استفاده نکند، بلکه بابینش و آگاهی الزم به تولید و تفسیر پیامها بپردازد. بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده

      اخبار ایران و جهان

      اخبار آبادان

      اخبار خوزستان

      Untitled Document