• نوشته‌های تازه

  • آخرین دیدگاه‌ها

    • بایگانی‌ها

    • دسته‌ها

    • اطلاعات

    • تاریخ : 1402/08/17 - 1:39

      سرگرد پاسدار سید عطااله موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، در نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در شهر آزادی برگزار شد، گفت: حاج قاسم دلسوز مردم و در کنار آنها بود.

      بازدیدها: 0

      وی افزود: حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس و کسی بود که داعش پلید را نابود کرد
      و با ایجاد همگرایی بین ملت‌های مسلمان، از جمله افغانستان، پاکستان، لبنان، عراق ،سوریه و ایران علیه استکبار جبهه‌ی مقاومت را بین المللی کرد.

      سید عطااله موسوی، با اشاره به دشمن شناسی از منظر سردار سلیمانی، افزود: قبل از انقلاب اسلامی، دنیا به دو بلوک شرق و غرب و بر اساس ظلم تقسیم شده بود، که ملت شریف ایران با رهبری امام خمینی (ره) و شعار اساسی “استقلال ازادی جمهوری اسلامی” در مقابل ظلم زورگویان ایستاد.

      وی افزود: همین شعار و مطالبه ی مردم انقلابی ما کافی بود که دشمنی دشمنان، زورگویان و جنایتکاران دنیا علیه ما آغاز شود.

      جانشین ناحیه بسیج اندیمشک تصریح کرد: همه یک صدا ومتحد باید آمریکا را حامی تروریست ها ویک دولت تروریست و دشمن اصلی بدانیم که حمله نظامی طبس، تحریم‌های مختلف، حمایت از رژیم صهیونیستی در جنایاتش علیه مردم مظلوم فلسطین ونیز جنایت و ظلم علیه مردم مظلوم یمن ونیز تولید وحمایت از پدیده شوم وضد بشریت داعش را در کارنامه ننگین خود دارد.

      وی در پایان، گفت :حاج قاسم سلیمانی کسی بود که از دل تهدیدهای بزرگ فرصت های بزرگ به وجود آورد و معتقد بود فرصتی که در دل تهدیدها وجود دارد به مراتب مهم تر از فرصتی است که بصورت معمولی بوجود میآید.

      اخبار ایران و جهان

      اخبار آبادان

      اخبار خوزستان

      Untitled Document