• نوشته‌های تازه

  • آخرین دیدگاه‌ها

    • بایگانی‌ها

    • دسته‌ها

    • اطلاعات

    • تاریخ : 1402/08/17 - 1:40

      بازدیدها: ۰ مراسم عطر افشانی مزار شهدای شهرستان شوش دانیال(ع) به مناسبت دهه مبارک فجربرگزار شد. کد خبر: ۹۴۸۷۹۸۱ | […]

      بازدیدها: 0

      مراسم عطر افشانی مزار شهدای شهرستان شوش دانیال(ع) به مناسبت دهه مبارک فجربرگزار شد.
      کد خبر: ۹۴۸۷۹۸۱

      |

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ – ۱۳:۲۸

      به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان شوش دانیال، جمعی ازخانواده های معظم شهدا و رزمندگان، پاسداران ، بسیجیان و مردم ولایت مدار، مزار شهدای شهرستان را عطر افشانی شد.

      سرهنگ پاسدار سید عطااله موسوی فرمانده سپاه شهرستان شوش در مراسم عطر افشانی مزار شهداء گفت : آرامش و امنیت امروز ايران اسلامی و اقتدار آن در جهان مديون خون پاك شهدای عزیز است.

      وی با بیان اینکه دشمنان از هر ابزاری علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران استفاده می کنند، خاطر نشان کرد: جهاد تبیین را باید جدی گرفت و با آن به مقابله با تحریف ها و توطئه های دشمنان بپردازیم.

      فرمانده سپاه شوش تصریح کرد:مطالعه ی تاریخ برای درک درست تحولات بشری و دنیاو روشن شدن واقعیات از جایگاه مهمی برخوردار است.

      سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی با اشاره به دوران پهلوی بیان کرد: رضا خان یک فرد بی سواد و قلدر بود که توسط انگلیس استعمار گر، در این کشور روی کار آمد و زمانی که تاریخ مصرفش برای انگلیس تمام شد و بعد از جنایات فراوان در این کشور، توسط همان انگلیس خبیث به خارج از این کشور تبعید و به بدترین شکل و با خفت مُرد و پس از او بیگانگان پسر وی محمدرضا را به جایش نشاندند که فردی دست نشانده، ضعیف و خائن به مردم و این سرزمین بود.

      فرمانده سپاه شوش اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در آغاز راه انقلاب فرمود؛ سربازان من در گهواره ها هستند و این شهدا همان سربازان در گهواره ها بودند، که امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) وعده دادند. شهدای عزیز ما جان خود را برای دفاع از دین، امنیت، مردم و این سرزمین فدا نمودند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.
      در پایان سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی بیان داشت: هرکس در هر مسئولیتی باید قدردان شهدای گرانقدر مان باشد و تلاش کنیم که ان شاءالله ادامه دهنده راهشان باشیم.

      اخبار ایران و جهان

      اخبار آبادان

      اخبار خوزستان

      Untitled Document