جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

  • نوشته‌های تازه

  • آخرین دیدگاه‌ها

    • بایگانی‌ها

    • دسته‌ها

    • اطلاعات

    • تاریخ : 1402/08/17 - 1:40

      بازدیدها: ۰ مراسم عطر افشانی مزار شهدای شهرستان شوش دانیال(ع) به مناسبت دهه مبارک فجربرگزار شد. کد خبر: ۹۴۸۷۹۸۱ | […]

      بازدیدها: 0

      مراسم عطر افشانی مزار شهدای شهرستان شوش دانیال(ع) به مناسبت دهه مبارک فجربرگزار شد.
      کد خبر: ۹۴۸۷۹۸۱

      |

      ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ – ۱۳:۲۸

      به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان شوش دانیال، جمعی ازخانواده های معظم شهدا و رزمندگان، پاسداران ، بسیجیان و مردم ولایت مدار، مزار شهدای شهرستان را عطر افشانی شد.

      سرهنگ پاسدار سید عطااله موسوی فرمانده سپاه شهرستان شوش در مراسم عطر افشانی مزار شهداء گفت : آرامش و امنیت امروز ايران اسلامی و اقتدار آن در جهان مديون خون پاك شهدای عزیز است.

      وی با بیان اینکه دشمنان از هر ابزاری علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران استفاده می کنند، خاطر نشان کرد: جهاد تبیین را باید جدی گرفت و با آن به مقابله با تحریف ها و توطئه های دشمنان بپردازیم.

      فرمانده سپاه شوش تصریح کرد:مطالعه ی تاریخ برای درک درست تحولات بشری و دنیاو روشن شدن واقعیات از جایگاه مهمی برخوردار است.

      سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی با اشاره به دوران پهلوی بیان کرد: رضا خان یک فرد بی سواد و قلدر بود که توسط انگلیس استعمار گر، در این کشور روی کار آمد و زمانی که تاریخ مصرفش برای انگلیس تمام شد و بعد از جنایات فراوان در این کشور، توسط همان انگلیس خبیث به خارج از این کشور تبعید و به بدترین شکل و با خفت مُرد و پس از او بیگانگان پسر وی محمدرضا را به جایش نشاندند که فردی دست نشانده، ضعیف و خائن به مردم و این سرزمین بود.

      فرمانده سپاه شوش اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در آغاز راه انقلاب فرمود؛ سربازان من در گهواره ها هستند و این شهدا همان سربازان در گهواره ها بودند، که امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) وعده دادند. شهدای عزیز ما جان خود را برای دفاع از دین، امنیت، مردم و این سرزمین فدا نمودند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.
      در پایان سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی بیان داشت: هرکس در هر مسئولیتی باید قدردان شهدای گرانقدر مان باشد و تلاش کنیم که ان شاءالله ادامه دهنده راهشان باشیم.

      بیژن-سلطانی-زاده-
      بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده در کلاس سواد رسانه ای که صبح امروز برگزار شد، افزود: این تغییرات اگرچه، در جهت مثبت و سازنده بوده، اما آسیب هایی را نیز به بار آورده است که یکی از مهمترین این آسیب ها ، از بین رفتن بنیان خانواده است. وی گفت: در نهایت میبینیم که، این فناوری ها از یکسو به بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها کمک کرده، اما در برخی مواردی نیز خود عامل ایجاد ناهنجاریها در سطح خانواده بوده است. سلطانی زاده افزود: به نوعی که در بسیاری از موارد ، چنین رسانه هایی را موجب از بین رفتن خانواده در جامعه قلمداد کرده اند. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: اما از آنجا که خانواده مهمترین رکن جامعه است و محوریترین بحثهای برنامه سازی در رسانه ملی است و مهمترین نقش را در تربیت فرزندان به عهده دارد. وی تصریح کرد: لذا داشتن مطالعات و مهارتهای لازم در زمینه بهرهمندی از پیامهای رسانهای و فناوریها میتواند استفاده ما را از رسانهها مؤثرتر، پویاتر و لذتبخش تر کند. سلطانی زاده گفت: تا به راحتی تحت تأثیر ارزشهای ارتقا و ایدئولوژیهای خاص رسانه قرار نگیریم، بنابراین مادامی که شکاف میان اقلیتهای کنترل کننده ارتباط و عامه مردم که در معرض تأثیر آن قرار دارند، رو به افزایش است نیاز به مبادله دانش و بالا بردن سطح آگاهی در خصوص استفاده از پیامهای رسانهای، سنجیده و هدفمند ضروری میگردد. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، افزود:‌ اینجا است که سواد رسانهای به عنوان یکی از مهمترین پدیدههای عصر اطاعات ظهور میکند تا به مخاطب کمک کند سطح اطالعات و دانش خود را باال برده و سعی کند از سر عادت و صرفا برای سرگرمی و تفریح از رسانه ها استفاده نکند، بلکه بابینش و آگاهی الزم به تولید و تفسیر پیامها بپردازد. بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده

      اخبار ایران و جهان

      اخبار آبادان

      اخبار خوزستان

      Untitled Document