جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

  • نوشته‌های تازه

  • آخرین دیدگاه‌ها

    • بایگانی‌ها

    • دسته‌ها

    • اطلاعات

    • تاریخ : 1400/09/20 - 11:17

      مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای ۴۰ ساله‌ها با هدف مقابله با بیماری کرونا ویروس در اندیمشک آغاز شد.

      بازدیدها: 1

      آغاز تزریق دوز سوم واکسن به افراد بالای ۴۰ سال در اندیمشک

      مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای ۴۰ ساله‌ها با هدف مقابله با بیماری کرونا ویروس در اندیمشک آغاز شد.

      فریدون کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حفظ سلامت عموم جامعه و قطع زنجیره ابتلاء به بیماری کرونا از اولویت‌های نخست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک و شورای سلامت این شهرستان است.

      وی با تأکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و انجام تزریق واکسن کرونا برای مهار بیماری کرونا از موارد لازم است.

      مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: همه افراد بالای ۴۰ سال که واکسن سینوفارم، بهارات و کووبرکت دریافت کرده‌اند می‌توانند پس از گذشت ۳ ماه از نوبت دوم برای دریافت نوبت سوم واکسن مشابه نوبت‌های قبل برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

      وی گفت: این افراد مذکور می‌توانند به سالن حجاب و مراکز خدمات جامعه سلامت و پایگاه‌های بهداشتی در سطح شهرستان و خانه‌های بهداشت در سطح روستاهای تابعه شهرستان اندیمشک برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا مراجعه کنند.

      کاظمی تصریح کرد: افرادی که برای دریافت نوبت اول و دوم و سوم واکسن مراجعه می‌کنند باید از بی علامت بودن خود نسبت به بیماری کرونا اطلاع داشته باشند.

      مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با تأکید بر اینکه در صورت علامت‌دار بودن برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه نکنند، گفت: افراد مذکور در صورت مشاهده علائم بیماری کرونا بعد از اتمام دوره درمان برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند.

      کاظمی گفت: همراه داشتن کارت واکسیناسیون، کارت ملی و شماره تماس برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا الزامی است.

      کد خبر

      بیژن-سلطانی-زاده-
      بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده در کلاس سواد رسانه ای که صبح امروز برگزار شد، افزود: این تغییرات اگرچه، در جهت مثبت و سازنده بوده، اما آسیب هایی را نیز به بار آورده است که یکی از مهمترین این آسیب ها ، از بین رفتن بنیان خانواده است. وی گفت: در نهایت میبینیم که، این فناوری ها از یکسو به بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها کمک کرده، اما در برخی مواردی نیز خود عامل ایجاد ناهنجاریها در سطح خانواده بوده است. سلطانی زاده افزود: به نوعی که در بسیاری از موارد ، چنین رسانه هایی را موجب از بین رفتن خانواده در جامعه قلمداد کرده اند. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: اما از آنجا که خانواده مهمترین رکن جامعه است و محوریترین بحثهای برنامه سازی در رسانه ملی است و مهمترین نقش را در تربیت فرزندان به عهده دارد. وی تصریح کرد: لذا داشتن مطالعات و مهارتهای لازم در زمینه بهرهمندی از پیامهای رسانهای و فناوریها میتواند استفاده ما را از رسانهها مؤثرتر، پویاتر و لذتبخش تر کند. سلطانی زاده گفت: تا به راحتی تحت تأثیر ارزشهای ارتقا و ایدئولوژیهای خاص رسانه قرار نگیریم، بنابراین مادامی که شکاف میان اقلیتهای کنترل کننده ارتباط و عامه مردم که در معرض تأثیر آن قرار دارند، رو به افزایش است نیاز به مبادله دانش و بالا بردن سطح آگاهی در خصوص استفاده از پیامهای رسانهای، سنجیده و هدفمند ضروری میگردد. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، افزود:‌ اینجا است که سواد رسانهای به عنوان یکی از مهمترین پدیدههای عصر اطاعات ظهور میکند تا به مخاطب کمک کند سطح اطالعات و دانش خود را باال برده و سعی کند از سر عادت و صرفا برای سرگرمی و تفریح از رسانه ها استفاده نکند، بلکه بابینش و آگاهی الزم به تولید و تفسیر پیامها بپردازد. بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده

      اخبار ایران و جهان

      اخبار آبادان

      اخبار خوزستان

      Untitled Document