تاریخ : 1400/08/28 - 6:04

سر انجام پس از ۱۸ سال عبدالامیر بشکار تکریم و ستوان یکم پاسدار مهدی کاکایی به عنوان فرمانده ی حوزه ی بسیج « ادارات ، کارخانجات و اصناف» شهرستان شوش در دو «بخش کارمندی و کارگری» منصوب شد .

بازدیدها: 59

سر انجام پس از ۱۸ سال عبدالامیر بشکار تکریم و ستوان یکم پاسدار مهدی کاکایی به عنوان فرمانده ی حوزه ی بسیج « ادارات ، کارخانجات و اصناف» شهرستان شوش در دو «بخش کارمندی و کارگری» منصوب شد .

  ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضورسرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ، سروان پاسدار سمندی معاونت بازرسی سپاه ناحیه شوش دانیا(ع) ، عبدالامیر بشکار فرمانده ی بسیج ادارات ، کارخانجات و اصناف ، ستوان یکم پاسدار مهدی کاکایی فرمانده ی بسیج دانش آموزی و اعضای شورای حوزه ی بسیج ادارات و کارخانجات مراسم تکریم و معارفه ی فرمانده ی این حوزه برگزار شد .

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش در ابتدا به معرفی دشمن از منظر قرآن اشاره کرد و گفت : خداوند در آیات متعددی، دشمنان متنوع جبهه حق را در شکل های گوناگونی معرفی و چهره ی واقعی آنان را آشکار نموده

است. با توجه به دائمی بودن ستیز میان حق و باطل و پیروان آن دو، لازم است مسلمانان به قرآن رو کنند تا با بهره گیری از آموزه های آن بتوانند دشمنان را در هر چهره و لباسی بشناسند و بدین ترتیب، توطئه ها و نقشه هایشان را برای نابودی جبهه ی حق و مسلمانان نقش بر آب سازند.

سرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایمانی افزود : وقتی که دشمن از منظر قرآن معرفی شد می توانیم مثال آن را روی زمین پیدا کنیم وگرنه یزید سالیان سال است از این دنیا رفته است ، پس آیا ما یزد زمان نداریم ؟اگر شما یزید زمان را حذف کردید حسین زمانی هم وجود نخواهد داشت  ، هر دو با هم وجود دارند ، ما الان حسین زمان داریم ، یزید زمان هم داریم ،معاویه ی زمان و طلعه و زبیر زمان هم داریم ، افرادی در داخل کشور داریم که از قطار انقلاب سالهاست پیاده شده اند افراد سالمی هم بودند ، حال فعلی برای ما مهم است آن چیزی که تا الان حفظ کنیم برای ما مهم است .


وی افزود : اگر اینطور برای نسل آینده برای افراد دانش آموز که قرار است آینده ساز باشند به روش قرآنی رفتیم و شبعات را بر طرف نمودیم موفق خواهیم بود ، نسل بهنام محمدی ها ، شهید لندی ، شهید محمد حسین فهمیده ها ، ادامه خواهد داشت ، ما باید روی اینها خیلی سرمایه گذاری کنیم چون که دشمن جریان چهار هزار چاچو را برای ما طراحی می کنند، یعنی به هر جایی که بخواهد آسیب می زند ، هر حوزه ای را شما مطالعه کنیددشمن از گوشه ای وارد شده است ، یعنی به هر شکلی علیه جمهوری اسلامی هستند . این نگاه گفتمان الهی نباید قدرت بگیرد چون گفتمان الهی به صورت غریزی انسان ها طالب آن هستند ، انسان ها طالب نوع دوستی هستند ، طالب احترام هستند  ، طالب رفتار خوب هستند ، طالب احترام به شخصیت هستند ، شما هر جا که بروید غریبه هم که باشید اگر از جایی عبور کردید و مردم احترام گذاشتند نمی پرسیدشما مسلمان هستی یا خیر ، می گویی اینها انسان های خوبی هستند ، خوبی را در یک رفتارو اخلاق دیدید بعد ما مبنای قرآنی نداریم ؟بیاییم دین خود را ضعیف کنیم؟


سرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایمانی افزود : مگر پیامبر اعظم ما نفرمود« شما فقط آمده اید که اخلاق را کامل کنید » اخلاق دست دین ما هستند اما ما این مبانی را برای دانش آموزان به طور کامل نمی گوییم ، این یکی از مواردی است که یکی از شبعات دینی را باید خودمان برای جوانان و دانش آموزان تولید کنیم ، چرا این همه شبکه ها و کانال های بیگانه در ماهواره و چه در فضای مجازی در کشور به این راحتی  فعالیت دارند ؟ ما چه کرده ایم ؟که این همه ماهواره فرستاده اند ، این یک بحث بودکه در محضر شما به جهت روشنگری و بصیرت افزایی به آن اشاره کردم .

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش در بخش دوم سخنان خود به محور اصلای این نشست اشاره کرد و گفت : همانطور که می دانید تکریم فرمانده ی حوزه ی بسیج ادارات ، کارخانجات و اصناف عبدالامیر بشکار که همه ی شما با شخصیت ایشان آشنا هستید ، در عرصه ی دفاع مقدس و بسیج فعالیت داشته و سال های سال کنار رزمندگان ، کنار فرماندهان و در این دوران به امضاء سردار رشید اسلام دکتر مجید بقایی  لوح تقدیری دارد و من قبلا این لوح تقدیر را مشاهده کرده ام ، شهید بقایی معرف همه ی شما هست یکی از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس است و آحاد بسیجیان از سال های گذشته تا به امروز نزدیک به ۴۰ سال بدون اینکه احساس خستگی بکند چون که کار در بسیجمثل عبدالامیر بشکار به آن نگاه کنیم کار شیرین و خستگی نا پذیری است .تصمیم بر این شد ما از ظرفیت این بزرگوار در جایی دیگر استفاده کنیم و موضوع بسیج ادارات ، کارخانجات و اصناف در دوبخش کارگری و کارمندی از امروز برادر دیگری این مسئولیت را بر عهده می گیرند .ما از زحمات  عبدالامیر بشکار در حدی که شایسته ی ایشان است نمی توانیم تشکری داشته باشیم ان شاءالله که اول خداوند متعال ذخیره ی خیر برای آخرتش باشد و رو سفیدی در دنیا و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پاداش این بزرگوار را بدهند . ان شاءالله .البته در جلسه ی شورای فرماندهی یک مراسم تجلیل دیگری برای این بزرگوار خواهیم گرفت .


وی در ادامه به معرفی ستوان یکم پاسدار مهدی کاکایی پرداخت و گفت : ایشان از نیروهای متدین ، انقلابی ، با ادب و زحمتکش در سپاه است و در جاهای مختلفی از جمله «فرمانده ی حوزه یک شهری ـ فرمانده ی حوزه ی دانش آموزی ، در دفتر فرماندهی فعالیت داشته در مجموع یک نیروی جوان است و وارد دعع ی دوم خدکت خود شده است ، از نیروهای جوان پایه کار که ما از امروز ستوان یکم مهدی کاکایی را به عنوان فرمانده ی حضور بسیج ادارات ، کارخانجات و اصناف  سپاه ناحیه ی شوش منصوب می نماییم . همانطوری که برادران عزیز  و خواهر محترمه در شورای این حوزه با عبدالامیر بشکار همکاری داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد انتظار داریم با ستوان یکم پاسدار مهدی کاکایی هم همان همکاری و همیاری را داشته باشند .


 

در ادامه احکام  عبدالامیر بشکار فرمانده ی اسبق  بسیج ادارات ،کارخانجات و اصناف و ستوان یکم پاسدار مهدی کاکایی فرمانده ی جدید این حوزه توسط سروان پاسدار سمندی معاونت بازرسی سپاه ناحیه ی شوش قرائت شد . پایان بخش این مراسم  صحبت های این دو بزرگوار بود که یکی از عملکرد گذشته ی خود و دیگری از برنامه های آینده ی خود جملاتی را ایراد نمودند .

عباس کرم الهی

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document