تاریخ : 1401/03/18 - 16:52

صبح امروز با برگزاری مراسمی، سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شوش معرفی شد.

بازدیدها: 10

به گزارش خبرنگار ما، سردار نعمت الله باقری، دشمن در عهد شکنی شاخص است و میبینیم تا پیش از انقلاب قراردادهایی که با کشور های غربی داشته ایم به هیچکدامشان پایبند نبوده اند.

وی با اشاره به اینکه کار دشمن با ما دشمنی کردن است، افزود: حدود ۲۴۰ سال از تشکیل آمریکا میگذرد و ۲۲۶ سال آن جنگ داشته است، که این نشان میدهد همیشه بدنبال جنگ بوده است.

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده اصل امام جمعه شوش، ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ ایمانی و گفت: این تغییرات و تحولات در راستای پیشرفت است و اینکه امروز عزیزی تودیع و عزیز دیگری معارفه میشود، نه بدلیل اینکه کسی نتوانسته کاری کند بلکه مثل یک دو چهارصد متر است که هرکدام از افرادی که در آن حضور دارند، چوبی را به نفر بعد تحویل می دهند و هرکدام اثر گذار هستند و در موفقیت سهم دارند.

سرهنگ پاسدار علیرضا ایمانی در این مراسم گفت: بسیجیان و پاسداران این ناحیه بدون هیچ چشمداشتی برای ریشکن کردن ویروس منحوس کرونا تلاش کردند.
فرمانده سابق سپاه شهرستان شوش، در ادامه افزود: ریشکن کردن تیراندازی در مراسمات یکی از موضوعات مهمی بود که با همکاری شورای تامین و امام جمعه محترم، و برگزاری جلسات مختلف با سران عشایر در شوش ریشکن شد.

سید عطالله موسوی گفت: خوشحالم که در این برحه توفیق خدمت به مردم مومن و انقلابی و غیرتمند و شهید پرور شوش را نصیب بنده کرده است.
فرمانده سپاه شوش گفت: سپاه یک نهاد انقلابی است که در دل مردم است و در حوزه ها و عرصه های مختلف از جمله سازندگی و محرومیت زدایی و امنیت، علمی فرهنگی و تمدن سازی نوین اسلامی بخوبی نقش ایفا کرده است.

وی گفت:حال که این مسئولیت بر عهده اینجانب قرار گرفته است به حول و قوه الهی تمام تلاش و سعی خود را خواهم نمود تا انشاالله بدون هرگونه محافظه کاری و بی تفاوتی با کمک و هم افزایی همه بخش‌های نظام اسلامی در این شهرستان در جهت خدمت به مردم و انقلاب اسلامی گام بردارم.

سرهنگ پاسدار موسوی افزود: به حول و قوه الهی و استعانت از امام زمان کار جهادی و روحیه جهادی را سرلوحه خود قرار خواهم داد یکی از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات در آینده تقویت معنویت و فرهنگ در جامعه با کمک علمای عزیزی امام جمعه محترم حوزه های علمی و پایگاه های بسیج و پیگیری جدی تحقق محله اسلامی و توجه جدی به مسجد محوری خواهد بود.

وی گفت: به طور قطع از ظرفیت جوانان انقلابی و ارزشی استفاده خواهد شد و به حمدالله این شهرستان نیز سرشار از جوانان مومن انقلابی و پایه کار است.

فرمانده سپاه شوش گفت: از آنجایی که تمام شیاطین و دشمنان خبیث این ملت و انقلاب به طور شبانه روزی در حال تلاش برای تضعیف و دشمنی با این ملت و نظام الهی را دارند و همانطور که مطالبه جدی و قطعی مقام عظمای ولایت جهاد تبیین است لذا با تمام توان در این مسیر و عمل به دستور رهبر معظم انقلاب حرکت خواهیم کرد.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document