تاریخ : 1401/01/22 - 7:13

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که دوست داشت لیونل مسی زودتر به او در این تیم ملحق می‌شد.

بازدیدها: 41

آراد سلطانی زاده گفت: کیلیان امباپه شب گذشته (شنبه) پس از هت‌تریک در پیروزی ۶ بر صفر پاری‌سن‌ژرمن مقابل کلرمون فوت گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگاران انجام داد.

او با خودداری از پاسخ به سؤالی تکراری درباره آینده‌اش در پاری‌سن‌ژرمن و اینکه آیا حضور لیونل مسی و نیمار سبب نخواهد شد که او در پارک‌دو‌پرنس بماند، اظهار داشت: من پیش از این درباره اینکه آیا نیمار و مسی می‌توانند یا نمی‌توانند روی تصمیم‌گیری من تأثیر بگذارند صحبت کرده‌ام. از ماه جولای این سؤال‌ها دارد از من پرسیده می‌شود و من بارها درباره‌اش صحبت کرده‌ام. من برای تصمیم‌گیری درباره‌ آینده‌ام فاکتورها و معیارهای جدیدی دارم.

امباپه درباره همکاری خوب و نمایشی که مسی و نیمار (دیگر بازیکن PSG که مقابل کلرمون فوت هت‌تریک کرد) در جریان بازی داشتند هم عنوان کرد: همکاری مسی و نیمار؟ حیف شد که او (مسی) اینقدر دیر به ما ملحق شد.

در همین حال مائوریسیو پوچتینو سرمربی PSG هم درباره آینده ستاره فرانسوی خط حمله این تیم اظهار داشت: ما می‌خواهیم که بهترین اتفاق برای باشگاه رخ دهد و بهترین اتفاق در مورد امباپه برای پاری‌سن‌ژرمن این است که او بماند. این هم نظر من است هم نظر باشگاه. با این حال یکسری مذاکرات هست که باید انجام شود و باید نتیجه خوبی داشته باشند تا منجر به ماندن امباپه شوند.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document