جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

  • نوشته‌های تازه

  • آخرین دیدگاه‌ها

    • بایگانی‌ها

    • دسته‌ها

    • اطلاعات

    • تاریخ : 1401/04/13 - 1:02

      به همت رئیس  سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با حضور مدیران کانون های شهرستان ها در دفتر این سازمان برگزار شد .

      بازدیدها: 38

      به گزارش روابط عمومی کانون بسیج سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ، به همت سرگرد پاسدار سجاد بهممئی رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۸تیرماه ۱۴۰۱ هم زمان با سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) با حضور مدیران کانون های بسیج رسانه ی شهرستان های استان در دفتر این سازمان واقع در شهر اهواز برگزار شد .

      دکتر سجاد بهمئی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) و قدردانی از حضور مدیران کانون های بسیج رسانه در شهرستان های استان خوزستان در ابتدای سخنان خود  به ترفندهای دشمنان خارجی و داخلی اشاره کرد و گفت : دشمنان از چهار جهت  قصد دارند کانون خانواده ها را متزلزل کنند « رسانه های غربی و در رأس آنها (استکبار جهانی و انگلیس) ـ رسانه های عربی خصوص ( آل سعود ) ـ رسانه های عبری زبان خصوصا ( صهیونیست و رژیم اشغال گر قدس ) و برخی از داخل کشور که در جریان رسانه (منافقین) که به تولید محتوا می پردازند  و آنها هم منتشر می کنند باعث تنزل در کانون گرم خانواده ها می باشند » ، لذا وظیفه ی ما خبرنگاران این است که در مقابل این دشمنان مواظب باشیم که کانون گرم خانواده ها محفوظ بمانند .

      وی افزود : از زمانی که حضرت آقا بیانیه ی گام دوم انقلاب را برای ۴۰ سال آینده تدوین و تنظیم کرده است نقش رسانه ی بسیج در آگاه سازی  گام دوم انقلاب  و منویات  مقام معظم رهبری می تواند تأثیر بسیار مثبتی در جامعه داشته باشند .

      رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در ادامه به برنامه های فصلی کانون ها اشاره کرد و گفت : طبق برنامه ای که تنظیم شده است  هر کانون می بایست برنامه های فصلی خود را در قالب ۹ قرارگاه « تحقق بسیج ده میلیونی ـ تربیت دینی ، تخلاق ، معنویت و بصیرت ـ جهاد فرهنگی ، تولید قدرت نرم ـ فضای مجازی ـ اقتصادمقاومتی ـ سازندگی و محدودیت زدایی ـ جهاد علمی همه جانبه و عبور از مرزهای دانش  ـ مقاومت مردمی و امنیت پایدار مردمی و تعالی سازمانی و بُعدِ نهادی و مردمی/ زیرساخت » البته در اکثر این قرارگاه ها نقش بسیج رسانه تهیه و تنظیم گزارش و خبر همراه با عکس می باشد .

      در در پایان اظهار داشت : از این به بعد پانزدهم آخرین ماه هر فصل این جلسه را برگزار خواهیم کرد و کانون ها می بایست در این جلسات هم برنامه های فصل آینده ی خود را اعلام کنند و هم گزارش برنامه هایی که در فصل گذشته را انجام داده اند ارائه نمایند .

      در ادامه اعضای سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان نکته نظرات را اعلام نمودند و مدیران کانون های بسیج رسانه ی شهرستان ها نیز برنامه های برگزار شده ی خود را اعلام نمودند .

      در پایان دکتر سجاد بهمئی با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از مدیران کانون ها تجلیل نمود .

      بیژن-سلطانی-زاده-
      بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده در کلاس سواد رسانه ای که صبح امروز برگزار شد، افزود: این تغییرات اگرچه، در جهت مثبت و سازنده بوده، اما آسیب هایی را نیز به بار آورده است که یکی از مهمترین این آسیب ها ، از بین رفتن بنیان خانواده است. وی گفت: در نهایت میبینیم که، این فناوری ها از یکسو به بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها کمک کرده، اما در برخی مواردی نیز خود عامل ایجاد ناهنجاریها در سطح خانواده بوده است. سلطانی زاده افزود: به نوعی که در بسیاری از موارد ، چنین رسانه هایی را موجب از بین رفتن خانواده در جامعه قلمداد کرده اند. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: اما از آنجا که خانواده مهمترین رکن جامعه است و محوریترین بحثهای برنامه سازی در رسانه ملی است و مهمترین نقش را در تربیت فرزندان به عهده دارد. وی تصریح کرد: لذا داشتن مطالعات و مهارتهای لازم در زمینه بهرهمندی از پیامهای رسانهای و فناوریها میتواند استفاده ما را از رسانهها مؤثرتر، پویاتر و لذتبخش تر کند. سلطانی زاده گفت: تا به راحتی تحت تأثیر ارزشهای ارتقا و ایدئولوژیهای خاص رسانه قرار نگیریم، بنابراین مادامی که شکاف میان اقلیتهای کنترل کننده ارتباط و عامه مردم که در معرض تأثیر آن قرار دارند، رو به افزایش است نیاز به مبادله دانش و بالا بردن سطح آگاهی در خصوص استفاده از پیامهای رسانهای، سنجیده و هدفمند ضروری میگردد. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، افزود:‌ اینجا است که سواد رسانهای به عنوان یکی از مهمترین پدیدههای عصر اطاعات ظهور میکند تا به مخاطب کمک کند سطح اطالعات و دانش خود را باال برده و سعی کند از سر عادت و صرفا برای سرگرمی و تفریح از رسانه ها استفاده نکند، بلکه بابینش و آگاهی الزم به تولید و تفسیر پیامها بپردازد. بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده

      اخبار ایران و جهان

      اخبار آبادان

      اخبار خوزستان

      Untitled Document