تاریخ : 1401/04/13 - 1:02

به همت رئیس  سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با حضور مدیران کانون های شهرستان ها در دفتر این سازمان برگزار شد .

بازدیدها: 36

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ، به همت سرگرد پاسدار سجاد بهممئی رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۸تیرماه ۱۴۰۱ هم زمان با سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) با حضور مدیران کانون های بسیج رسانه ی شهرستان های استان در دفتر این سازمان واقع در شهر اهواز برگزار شد .

دکتر سجاد بهمئی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) و قدردانی از حضور مدیران کانون های بسیج رسانه در شهرستان های استان خوزستان در ابتدای سخنان خود  به ترفندهای دشمنان خارجی و داخلی اشاره کرد و گفت : دشمنان از چهار جهت  قصد دارند کانون خانواده ها را متزلزل کنند « رسانه های غربی و در رأس آنها (استکبار جهانی و انگلیس) ـ رسانه های عربی خصوص ( آل سعود ) ـ رسانه های عبری زبان خصوصا ( صهیونیست و رژیم اشغال گر قدس ) و برخی از داخل کشور که در جریان رسانه (منافقین) که به تولید محتوا می پردازند  و آنها هم منتشر می کنند باعث تنزل در کانون گرم خانواده ها می باشند » ، لذا وظیفه ی ما خبرنگاران این است که در مقابل این دشمنان مواظب باشیم که کانون گرم خانواده ها محفوظ بمانند .

وی افزود : از زمانی که حضرت آقا بیانیه ی گام دوم انقلاب را برای ۴۰ سال آینده تدوین و تنظیم کرده است نقش رسانه ی بسیج در آگاه سازی  گام دوم انقلاب  و منویات  مقام معظم رهبری می تواند تأثیر بسیار مثبتی در جامعه داشته باشند .

رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در ادامه به برنامه های فصلی کانون ها اشاره کرد و گفت : طبق برنامه ای که تنظیم شده است  هر کانون می بایست برنامه های فصلی خود را در قالب ۹ قرارگاه « تحقق بسیج ده میلیونی ـ تربیت دینی ، تخلاق ، معنویت و بصیرت ـ جهاد فرهنگی ، تولید قدرت نرم ـ فضای مجازی ـ اقتصادمقاومتی ـ سازندگی و محدودیت زدایی ـ جهاد علمی همه جانبه و عبور از مرزهای دانش  ـ مقاومت مردمی و امنیت پایدار مردمی و تعالی سازمانی و بُعدِ نهادی و مردمی/ زیرساخت » البته در اکثر این قرارگاه ها نقش بسیج رسانه تهیه و تنظیم گزارش و خبر همراه با عکس می باشد .

در در پایان اظهار داشت : از این به بعد پانزدهم آخرین ماه هر فصل این جلسه را برگزار خواهیم کرد و کانون ها می بایست در این جلسات هم برنامه های فصل آینده ی خود را اعلام کنند و هم گزارش برنامه هایی که در فصل گذشته را انجام داده اند ارائه نمایند .

در ادامه اعضای سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان نکته نظرات را اعلام نمودند و مدیران کانون های بسیج رسانه ی شهرستان ها نیز برنامه های برگزار شده ی خود را اعلام نمودند .

در پایان دکتر سجاد بهمئی با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از مدیران کانون ها تجلیل نمود .

Untitled Document