تاریخ : 1402/08/17 - 3:30

بعد از انقلاب صنعتی یکی از دغدغه‌های مهم کشورها دولت‌ها و چالشی که با اون مواجهه بودند موضوع اشتغال و کاهش نرخ بیکاری بوده که یک چالش مهم و جدی به حساب می‌آمده است.

بازدیدها: 0

بیژن سلطانی زاده : بعد از انقلاب صنعتی یکی از دغدغه‌های مهم کشورها دولت‌ها و چالشی که با اون مواجهه بودند موضوع اشتغال و کاهش نرخ بیکاری بوده که یک چالش مهم و جدی به حساب می‌آمده است.

می‌توان گفت رمزارز از ترکیب ۲ کلمه ارز و رمز به وجود آمده است بنابراین وان گفت از تکنیک‌های رمز ارز به طور گسترده برای امن کردن انتقال پول بین افراد استفاده می‌شود.

در کشور ما دلایل خیلی زیادی وجود دارد تا از رمز ارز استفاده کنیم می‌توان با این رمز ارز تحریم‌ها را دور زد و به فضای بین المللی وارد شد.

کشور ما بدلیل وجود تحریم‌های زیادی نتوانسته در موضوع رمز ارز استفاده زیادی بکند و امکاناتی که دولت آمریکا انجام داده تا حدودی باعث بسته بودن این عرصه شده است.

اگر ارزای دیجیتالی مجازی در کشور ما رونق پیدا کنند و در اختیار شهروندان قرار بگیرد باعث می‌شود تا بسیاری از مراودات و فعالیت‌های فضایی مجازی آنها از این طریق انجام شود.

اگر سواد فعالیت در این فضا و یا به گفته بهتر سواد فضای مجازی و رسانه وجود نداشته باشد قطعاً در این میان آسیب‌های فراوانی خواهیم دید.

امروز سواد رسانه‌ای امری لازم و تفکیک ناپذیر از پروسه تدریس در مقاطع مختلف باشد که می‌تواند بهره‌وری را در همه آحاد جامعه بالا ببرد.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document