دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

  • نوشته‌های تازه

  • آخرین دیدگاه‌ها

    • بایگانی‌ها

    • دسته‌ها

    • اطلاعات

    • تاریخ : 1403/06/15 - 3:10

      سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، از معدوم سازی بیش از ۱۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در این شهرستان، خبر داد.

      بازدیدها: 1

      دکتر احمد مجیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک :

      سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، از معدوم سازی بیش از ۱۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در این شهرستان، خبر داد.

      به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ، دکتر احمد مجیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اندیمشک از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی، بیش از ۱۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد فاسد و غیرمجاز جمع آوری و معدوم سازی شده است.

      وی افزود: این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع مواد خوراکی مانند شیرینی و کیک، پنیر پیتزا، پفک و چیپس و غیره …بوده است.

      دکتر مجیدی ، حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی برشمرد و از برخورد جدی، قاطع و قانونی با واحد‌های صنفی متخلف، خبر داد.

      سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: این حجم از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته با حضور مسئولان بهداشت محیط مرکز بهداشت و مسئواین مربوطه شهرستان معدوم سازی شد.

      در پایان دکتر مجیدی به شهروندان توصیه کرد ، تا در هنگام خرید، به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی‌ها توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه بسته بندی تاریخ مصرف گذشته یا غیرمجاز، مراتب را در تماس با شماره ۱۹۰گزارش دهند تا همکاران ما ضمن بازدید با افراد متخلف برخورد قانونی نمایند.

       

      بیژن-سلطانی-زاده-
      بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده در کلاس سواد رسانه ای که صبح امروز برگزار شد، افزود: این تغییرات اگرچه، در جهت مثبت و سازنده بوده، اما آسیب هایی را نیز به بار آورده است که یکی از مهمترین این آسیب ها ، از بین رفتن بنیان خانواده است. وی گفت: در نهایت میبینیم که، این فناوری ها از یکسو به بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها کمک کرده، اما در برخی مواردی نیز خود عامل ایجاد ناهنجاریها در سطح خانواده بوده است. سلطانی زاده افزود: به نوعی که در بسیاری از موارد ، چنین رسانه هایی را موجب از بین رفتن خانواده در جامعه قلمداد کرده اند. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: اما از آنجا که خانواده مهمترین رکن جامعه است و محوریترین بحثهای برنامه سازی در رسانه ملی است و مهمترین نقش را در تربیت فرزندان به عهده دارد. وی تصریح کرد: لذا داشتن مطالعات و مهارتهای لازم در زمینه بهرهمندی از پیامهای رسانهای و فناوریها میتواند استفاده ما را از رسانهها مؤثرتر، پویاتر و لذتبخش تر کند. سلطانی زاده گفت: تا به راحتی تحت تأثیر ارزشهای ارتقا و ایدئولوژیهای خاص رسانه قرار نگیریم، بنابراین مادامی که شکاف میان اقلیتهای کنترل کننده ارتباط و عامه مردم که در معرض تأثیر آن قرار دارند، رو به افزایش است نیاز به مبادله دانش و بالا بردن سطح آگاهی در خصوص استفاده از پیامهای رسانهای، سنجیده و هدفمند ضروری میگردد. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، افزود:‌ اینجا است که سواد رسانهای به عنوان یکی از مهمترین پدیدههای عصر اطاعات ظهور میکند تا به مخاطب کمک کند سطح اطالعات و دانش خود را باال برده و سعی کند از سر عادت و صرفا برای سرگرمی و تفریح از رسانه ها استفاده نکند، بلکه بابینش و آگاهی الزم به تولید و تفسیر پیامها بپردازد. بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده

      اخبار ایران و جهان

      اخبار آبادان

      اخبار خوزستان

      Untitled Document