شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

  • نوشته‌های تازه

  • آخرین دیدگاه‌ها

    • بایگانی‌ها

    • دسته‌ها

    • اطلاعات

    • تاریخ : 1403/04/30 - 21:15

      فرمانده ناحیه اندیمشک در جلسه معارفه خود، گفت: آنچه که به اعتقاد من پیش روی ماست فقط و فقط میدان خدمت به مردم است.

      بازدیدها: 0

      وی گفت: آنچه که به اعتقاد من پیش روی ماست فقط و فقط میدان خدمت به مردم است و اولین و مهم‌ترین اولویت بنده استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان برای حرکت موثر و مثبت در این میدان خدمت است.

      فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، گفت: در این میدان خدمت عرصه‌های مختلفی تعریف می‌شود که چند مورد را اگر بخواهم اشاره کنم عبارتنداز؛ محرومیت زدایی، جهاد فرهنگی، تحقق محله اسلامی و امنیت مردم پایه و به حول و قوه الهی و عزمی راسخ از تمام توان نخبگان و علاقمندان به کار برای مردم بهره خواهم گرفت.

      وی افزود: طبق فرمان حضرت آقا که در هشت فرمان به سپاه فرمودند،با حفظ هویت وجودی سپاه، با تمام بخش‌های نظام در شهرستان همکاری و هم افزایی خواهیم داشت.

      سید عطالله موسوی فرمانده اندیمشک

      سید عطالله موسوی فرمانده اندیمشک

      فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: تعامل و همکاری حداکثری بر حسب کار و خدمت به مردم، با همه مسئولین از جمله نماینده محترم مردم شریف اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شورای تامین و همه دستگاه‌های حاضر در شهرستان سرلوحه کار قرار دارد.

      وی گفت: یکی دیگر از اولویت‌ها تفکر و روحیه جهادی و توجه ویژه به خصیصه بی‌نظیر مردمی بودن سپاه است، به یاری خداوند متعال به مساجد و پایگاه‌های بسیج توجه ویژه خواهد شد و تلاش و تدبیر بر این است که ان شاءالله مسجد محور فعالیت های بسیج باشد .

      سرهنگ موسوی گفت: چند راهبرد اساسی که ان شاءالله دنبال خواهم کرد، جذب و سازماندهی و تعلیم و تربیت بسیج، تلاش در جهت عرصه‌های هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب با روحیه پیش برندگی و استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی مثبت و موثر در تحقق محله اسلامی است.

      وی گفت: برادران و خواهران گرامی از طرف این فرزند کوچک شما در اندیمشک به همه عزیزان و طیف‌های مختلف می‌گویم به چیزی جز خدمتگزاری مردم فکر نمی‌کنم و این مسیر شهید سلیمانی بود و توصیه مقام معظم رهبری است و دستور فرماندهان سپاه، فرمانده عزیز سپاه استان سردار شاهوار پور و جانشین محترم ایشان است.

      وی در پایان افزود: باید در آرامش و همکاری حداکثری همه مسئولین در شهرستان به مردم خدمت کنیم و از همه مردم شریف اندیمشک فقط یک درخواست دارم، و آن این است که برای این فرزند کوچک خود دعا کنند تا در این مسیر موفق باشیم و عاقبت بخیر.

       

      سید عطالله موسوی فرمانده سپاه اندیمشک

      سید عطالله موسوی فرمانده سپاه اندیمشک

      سید عطالله موسوی فرمانده سپاه اندیمشک

      سید عطالله موسوی فرمانده سپاه اندیمشک

      بیژن-سلطانی-زاده-
      بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده گفت: حمله جنگ هیبریدی به جوانان و خانواده ها مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: امروزه در دنیا، موج جدیدی از ظهور فناوری های جدید و دگدگونی بزرگی در حوزه های ارتباطی و تکنولوژی هستیم. بیژن سلطانی زاده در کلاس سواد رسانه ای که صبح امروز برگزار شد، افزود: این تغییرات اگرچه، در جهت مثبت و سازنده بوده، اما آسیب هایی را نیز به بار آورده است که یکی از مهمترین این آسیب ها ، از بین رفتن بنیان خانواده است. وی گفت: در نهایت میبینیم که، این فناوری ها از یکسو به بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها کمک کرده، اما در برخی مواردی نیز خود عامل ایجاد ناهنجاریها در سطح خانواده بوده است. سلطانی زاده افزود: به نوعی که در بسیاری از موارد ، چنین رسانه هایی را موجب از بین رفتن خانواده در جامعه قلمداد کرده اند. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، گفت: اما از آنجا که خانواده مهمترین رکن جامعه است و محوریترین بحثهای برنامه سازی در رسانه ملی است و مهمترین نقش را در تربیت فرزندان به عهده دارد. وی تصریح کرد: لذا داشتن مطالعات و مهارتهای لازم در زمینه بهرهمندی از پیامهای رسانهای و فناوریها میتواند استفاده ما را از رسانهها مؤثرتر، پویاتر و لذتبخش تر کند. سلطانی زاده گفت: تا به راحتی تحت تأثیر ارزشهای ارتقا و ایدئولوژیهای خاص رسانه قرار نگیریم، بنابراین مادامی که شکاف میان اقلیتهای کنترل کننده ارتباط و عامه مردم که در معرض تأثیر آن قرار دارند، رو به افزایش است نیاز به مبادله دانش و بالا بردن سطح آگاهی در خصوص استفاده از پیامهای رسانهای، سنجیده و هدفمند ضروری میگردد. مسئول فضای مجازی سپاه اندیمشک، افزود:‌ اینجا است که سواد رسانهای به عنوان یکی از مهمترین پدیدههای عصر اطاعات ظهور میکند تا به مخاطب کمک کند سطح اطالعات و دانش خود را باال برده و سعی کند از سر عادت و صرفا برای سرگرمی و تفریح از رسانه ها استفاده نکند، بلکه بابینش و آگاهی الزم به تولید و تفسیر پیامها بپردازد. بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده بیژن سلطانی زاده

      اخبار ایران و جهان

      اخبار آبادان

      اخبار خوزستان

      Untitled Document